Přihlašování na kroužky - od 1. 6. 2022

Přihlašování na kroužky - od 1. 6. 2022
30.05.2022
Vážení účastníci a rodiče,
od 1. 6. začíná přihlašování a dovollili jsme si vytvořit návod k přihlašování.
V případě dotazů kontaktujte pana Šafránka mailem - safranek@ddmpraha8.cz
NÁVOD KE STAŽENÍ ZDE.
Nejčastější dotazy
Zapomněl jsem heslo do Klientského účtu
V případě zapomenutí hesla do Klientského účtu stačí na přihlašovací stránce kliknout na záložku „Obnovení hesla“, kde po zadání e-mailové schránky bude vygenerován odkaz k přístupu do Klientského centra. Případně klikněte na odkaz: https://ddmpraha8.iddm.cz/heslo .
Nepřišel mi validační e-mail nebo e-mail se změnou hesla.
Zkontrolujte správnost zadání e-mailové schránky, případně složku SPAM, kam může mail zapadnout.
Při zadávání „Nového účastníka“ mi systém hlásí, že účastník s tímto rodným číslem již je registrován.
Při komunikaci komunikujte mailem, kterým jste v Klientském centru registrován. Kontaktujte Správce IT - safranek@ddmpraha8.cz a informujte ho o problému.
V Klientském centru nevidím potvrzenou platbu za akci/kroužek/tábor.
Zkontrolujte ve Vašem internetovém bankovnictví správnost zadaných údajů (zejména variabilního symbolu a čísla účtu). V případě, že naleznete chybu, ihned kontaktujte hlavního organizátora akce/kroužku/tábora, případně vedoucího oddělení. Totéž proveďte, pokud je z Vaší strany vše správně zadáno, abychom platbu dohledali. Proces urychlíte například zasláním potvrzení o provedení platby, které lze stáhnout z Vašeho internetového bankovnictví.
Při platbách provedených v době konání prázdnin (zejména letních), buďte prosím trpěliví, zaměstnanci čerpají řádnou a zaslouženou dovolenou a ekonomická data nemusí být aktualizována i 14 dní.
Chci přihlásit dítě na akci/tábor/kroužek, ale nevidím tlačítko „Přihlásit“
Daná akce/tábor/kroužek je zcela naplněna a maximální kapacita v počtu náhradníků také. Pro další informace kontaktujte organizátora akce/tábora, v případně kroužku vedoucího příslušného oddělení, do kterého kroužek spadá.